Asiakaspalvelua kerrakseen

Tilasin Soneralta itselleni Macbook Airin kesäkuun loppupuolella. Siis vitsi, miten onnellinen olinkaan, että vihdoin saan toimivan läppärin tämän kohta kulahtavan tilalle.
MacBookAir13256GBTS.jpg
Kun kahteen viikkoon tilauksestani ei ollut kuulunut mitään, otin yhteyttä Soneran asiakaspalveluun. Sieltä luvattiin selvittää asiaa ja palata asiaan. Seuraavana päivänä myyjä soitti ja kertoi, ettei tilaukseni ollut koskaan mennyt perille tukkurille asti. Niinpä myyjä peruutti tehdyn tilauksen ja teki uuden tilauksen. Tällöin taisi olla 5.7. tms. eli nyt aikaa on kulunut kolme viikkoa.
Viikko sitten laitoin Soneran verkkokaupan kautta tiedustelua, missä tilaukseni mahtaa viipyä, kun mitään ei ole kuulunut. Eikä kuulunut vastausta silloinkaan. Eilen eli 24.7. laitoin viestiä uudelleen, jossa toivoin yhteydenottoa sähköpostitse tai puhelimitse välittömästi. Tänään sain vastauksen.
Hei Irina!

Tiedustelit Macbook Air -tietokoneen toimituksesta.


Valitettavasti kyseinen tuote on loppunut tukkurimme varastosta ja saatavuudesta eikä aikataulusta ole tietoa.


Pahoittelen tilannetta. Mikäli haluat perua tilauksen, voit vastata sähköpostiin tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0600 100 100.



Ystävällisin terveisin,

XXX

Sonera Kodin Palvelut

0600 100 100


En voinut uskoa lukemaani enkä oikein pysty siihen vieläkään. Ei mitään väliaikatietoja tämän kolmen viikon aikana, että toimitus viivästyy. Ei minkäänlaista vastaantuloa tai ratkaisun tarjoamista. En itse hyvänä asiakaspalvelijana ymmärrä tällaista.

Ei, en ole perunut tilaustani enkä peru ennen kuin/jos löydän paremman ratkaisun. Halusin vain jakaa tämän ihmetykseni ja kokemukseni kanssanne. En siis voi vilpittömästi suositella tilaamista Soneran verkkokaupasta.

Ugh, olen puhunut.

Irina / White & Fresh - -

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *