Voisi pitkästä aikaa kurkistaa päivittäin syömääni ruokaan. Tänään on varsin normaali sisältö ruoissa. Ihan hyvä näin, tässä on yllättäen kesä vähän vaikuttanut ruokavalioon ja vaikka perus runko on kunnossa niin vähän turhan paljon on tullut myös herkuteltua. En silti ole moksiskaan, sillä kuten sanottu, runko on kuitenkin vielä hyvä suurimmaksi osaksi. Paino on ruokavaliomuutoksen jälkeen pudonnut tosi vähän, mutta kyllä vartalossa huomaa silti kutistumista ja olokin on parempi ja "sutjakkaampi".

Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.3Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.3

Syön aina runsaan aamiaisen, kevyen lounaan, maltillisen välipalan ja päivällisen. Iltapalaa en syö, sillä päivällisen syön niin myöhään illalla (20:30 - 22) ettei iltapalalle ole enää tarvetta. 

Alla vähän infoa tämän päivän ruokien sisällöistä eli kasvisten määrästä, energiansaannin tasapainosta sekä herkkujen ja kuitujen määrästä. Kiloklubissa tavoitteena on saada nuo pallerot vihreiksi ja tänään sattui tavoitteet toteutumaan. Monesti palleroista osa on keltaisia ja välillä energiapallo on punaisella, kun olen syönyt liikaa (?) proteiinia. :D

Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.3

Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.4

Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.4

Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.4

Ja alla vielä tiivistelmä.

Kuvankaappaus%202014-7-11%20kello%2020.3

Päivittäiseksi kilokalorimääräksi omien antamieni tietojen perusteella Kiloklubi on laskenut minulle 1558 kcal. Aika usein tämä toteutuukin pienellä virhemarginaalilla. Tänään näemmä hiilareita on tullut syötyä makroista eniten, se saisi olla kyllä hieman pienempi. Silti en stressaa. Pääasia on se, miten asiat tekee 90% ajasta, ei se miten ne tekee 10% ajasta. :)

Mutta nyt täytyy mennä, parsakaali jo tuolla ilmoittelee valmistumisestaan (illallisaika). Kivaa perjantai-iltaa kaikille!