Suosikkiosastoni tämän vuoden Habitaressa oli ehdottomasti OUT OF THE DARK™.
Keskiviikon ammattilaispäivänä jumituin heti osastolle ihastelemaan ja juttelemaan esittelijä-neitosen kanssa. Myös sunnuntaina ollessamme CASAn bloggaajien kanssa messuilla, kävin ajan kanssa kuvailemassa osastoa.
Osaston kulmakivenä oli Normann Copenhagenin tuotteet, jotka ovat ehdottomia lemppareitani. Idea kuitenkin OUT OF THE DARK™:lla on tuoda esille sisustuskokonaisuuksia, jotka koostuvat laadukkaista merkeistä ja tuotteista. Sisustamisen idea heillä on keskittyä tuotteisiin, kokonaisuuksiin ja tunnelmaan, ei niinkään itse brändeihin. Eihän me sisusteta kotejamme brändin mukaan vaan sen mukaan, mikä tuote silmiämme miellyttää, muodostaa hyvän ja ehjän kokonaisuuden ollen kuitenkin funktionaalinen. 🙂
Tämä idea ja ajatusmaailma saa minulta kyllä täydet pisteet.
Ja mitä niihin Normann Copenhagenin tuotteisiin tulee ja miksi ne olivat niin isossa osassa tätä osastoa, jolla painotetaan itse brändin sijaan jotain muuta johtuu siitä, että Normann Copenhagenin tuotteet ovat nyt sen verran kovassa huudossa, että niitä on syytäkin korostaa.
Tajusiko kukaan tästä mun sepustuksesta mitään ja tajusiko kukaan OUT OF THE DARK™:n ideaa? Sunnuntain esittelijä-herra osasi kyllä tosi hyvin ilmaista kyseisen idean, paremmin kuin minä. 🙂
Tähän loppuun vielä muutama kuva muista OUT OF THE DARK™:n osaston tuotteista.
Nevvvorks
Fullspot
OUT OF THE DARK™:iin ja heidän maahantuomiin brändeihin voi tutustua lisää täällä.
Leppoisaa sunnuntaita! <3